کرسی های آزاداندیشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فعال شود
کد خبر: 3766488
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

کرسی های آزاداندیشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فعال شود

گروه اجتماعی - مدیرکل امور فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و مراکز علمی برای تبیین اهداف انقلاب باید فعال تر شود، گفت: برنامه های شاخص ملی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در دستور کار دستگاه ها و نهادهای مختلف قرار گیرد.

کرسی های آزاداندیشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فعال شود

منا ابروفراخ، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، اظهار کرد: با تدوین و اجرای برنامه های غنی و در نظر گرفتن شأن ایام فاطمیه می توان بستر مناسبی را برای حضور آگاهانه مردم در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز آموزشی و نخبگان علمی برای برگزاری هر چه باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: همایش ها و برنامه های شاخص ملی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید در دستور کار دستگاه ها و نهادهای مختلف قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جشن انقلاب، جشن پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که توانسته دشمنان را در اعمال سیاست های خود ناکام بگذارد و به همین لحاظ باید نگاه ویژه ای برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان گیلان لحاظ شود.

ابروفراخ با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت و محتوای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری همایش ها، برنامه های شاخص ملی، نمایشگاه های فرهنگی و اجتماعی، تبلیغات محیطی توسط شهرداری ها و مدیریت ساختار تولید محتوا به مخاطبین و رسانه ها باید بیشتر مورد توجه متولیان این امر باشد.

وی همچنین بر لزوم ایجاد امید و نشاط در جامعه تاکید کرد و متذکر شد: اجرای برنامه های شاد و مفرح که موجب نشاط اجتماعی است، پیش از آغاز ایام فاطمیه توسط دستگاه های اجرایی فرهنگی و هنری استان پیش بینی و اجرایی شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استاندار گیلان، با بیان اینکه کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و مراکز علمی برای تبیین اهداف انقلاب باید فعال تر شود، خاطرنشان کرد: امروز همه ما هر آنچه داریم از برکت امام راحل(ره) و خون شهداست و ما باید قدردان این انقلاب باشیم و مسئولان برای خدمت به نظام و مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام

captcha